+31 (0)53 482 22 44
Home » (Assistent) Controller

(Assistent) Controller

Buurtzorg Nederland heeft een vernieuwend concept voor zorg thuis ontwikkeld. Bij de zorgverlening wordt gestreefd naar betere oplossingen voor de cliënt, duurzaam en effectief. Omdat er wordt gewerkt met zelfsturende teams kan er beter worden aangesloten bij de specifieke wensen en behoeften van de cliënt. In de teams werken (wijk)verpleegkundigen samen met wijkziekenverzorgenden, waarbij hun oplossend vermogen en professionaliteit ten volle worden benut. De teams zijn zelf verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van de werkzaamheden. Buurtzorg Nederland heeft een klein landelijk hoofdkantoor dat is gehuisvest in Almelo en kenmerkt zich door een platte organisatiestructuur met een no-nonsense cultuur. Ook binnen de kantoororganisatie wordt gewerkt middels zelfsturende teams.

Ruim 14.500 sterk betrokken professionals ondersteunen meer dan 80.000 cliënten in heel Nederland. Het team Financiën / Control, bestaande uit 2 Controllers, 2 Assistent Controllers en 6 Administratief Medewerkers, is verantwoordelijk voor de financiële administratie, facturatie en control. Ter uitbreiding van dit team zijn wij op zoek naar een praktisch ingestelde en hands on (Assistent) Controller.

Als (Assistent) Controller lever je een proactieve bijdrage aan de bedrijfsvoering, de administratieve organisatie en interne controle. Je bent enthousiast, zelfstandig en je voelt je thuis in een informele en professionele organisatie.

Werkzaamheden:

De functie kenmerkt zich vanwege het brede karakter en bestaat uit twee kerntaken met daarbij behorende werkzaamheden:

Werkzaamheden opbrengsten zorguren:

  • Opzetten en doorontwikkelen van een analyse ten behoeve van volledigheid zorgopbrengsten;
  • Optimaliseren van het declaratieproces (in samenwerking met de cliëntenadministratie);
  • Zorgdragen voor optimale samenwerking tussen de cliëntenadministratie en (extern) shared service center;
  • Verzorgen communicatie met (extern) shared service center;
  • Verzorgen kwartaalafsluiting declaratieproces / nacalculatie.

Werkzaamheden financiële administratie:

  • Jaarrekening werkzaamheden; onder andere het opstellen van specificaties t.b.v. de extern accountant;
  • Opstellen van kwartaalrapportages met betrekking tot de opbrengsten;
  • Werkzaamheden in het kader van deponeringsstukken;
  • Applicatiebeheer van het financiële pakket (Twinfield) en SpendCloud;
  • Uitvoeren van memoriaalboekingen;
  • Beoordelen grootboek;
  • Verzorgen van aangiften omzetbelasting;
  • Aandelen schades; claims medewerkers én cliënten;
  • Beantwoorden van diverse financiële vragen vanuit Buurtzorgteams.

Functie-eisen

  • Betrokkenheid met de missie van Buurtzorg Nederland;
  • Afgeronde Hbo-opleiding richting Bedrijfseconomie of Accountancy;
  • Minimaal 3 jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur opgedaan bij een zorgorganisatie en / of in de accountancy met zorgorganisaties als opdrachtgever;
  • Kennis van de financiering en relevante wet- en regelgeving van de gezondheidszorg;
  • Achtergrond met betrekking tot het opstellen van (geconsolideerde) jaarrekeningen, financiële verantwoordingsvereisten / rapportages evenals t.a.v. AO / IC;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Goede automatiseringskennis, waaronder ten aanzien van Excel;
  • Competenties: cijfermatig inzicht, sterk analytisch, gezond en positief kritisch, communicatief en sociaal vaardig, pragmatisch, stressbestendig, aanpassingsvermogen, proactief, no-nonsense, teamplayer, gezonde werkmentaliteit en hands on!

Aanvullende informatie:?

Het betreft een uitdagende en veelzijdige functie in een organisatie die te maken heeft met een sterk veranderende omgeving. Er zijn volop mogelijkheden voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling.

De functie betreft een fulltime dienstverband (36 uur per week). Jouw salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleging, Verzorging en Thuiszorg en afhankelijk van opleiding en werkervaring. Een dienstverband vanaf 30 uur per week is bespreekbaar.

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Job Hooge Venterink of Marion Meijer via telefoonnummer 053 – 482 22 44. Graag ontvangen wij jouw motivatiebrief met CV op het volgende e-mailadres: info@robertmuntel.nl

Solliciteer direct

Vul hier je gegevens in

    CV uploaden

    Toestemming bewaren gegevens?
    Ja ik geef toestemming voor het bewaren van mijn gegevens.

    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
    Ja ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen