Business Consultant
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Business Consultant
Ben jij een gedreven en enthousiaste professional met commerciële feeling en sterke communicatieve vaardigheden? Zie jij jezelf graag in een dynamische rol, waarin je talentvolle Financials scout en faciliteert bij hun persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling? Word je daarnaast ook enthousiast van het voortdurend onderhouden van contacten met opdrachtgevers over financieel / economische vraagstukken, waarbij je gaat voor de beste oplossing én resultaat?
Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!
Over Robert Muntel Financial Consultancy
Wij zijn een toonaangevende dienstverlener op het gebied van Finance & Control met name gericht op Midden-, Noord- en Oost-Nederland en bieden ondersteuning aan organisaties actief binnen diverse branches op het gebied van financieel / economische vraagstukken en inrichting / verbetering van Finance & Control teams. De centrale doelstelling in onze dienstverlening is dat onze opdrachtgevers kunnen beschikken over gekwalificeerde Financial Consultants die, samen met onze opdrachtgevers, werken aan realisatie van structurele verbeteringen bij onze opdrachtgevers. Naast ons team van ‘eigen’ Financials, werken wij veelvuldig met freelance kandidaten. Daarnaast verzorgen we werving & selectie opdrachten in het hogere financiële segment.
Jouw nieuwe functie:
Als Business Consultant ben je degene die een verbindende rol heeft / creëert richting kandidaten en opdrachtgevers en ben je onderdeel van het accountmanagementteam met de gezamenlijke verantwoordelijkheid om (interim) finance en W&S opdrachten voor onze opdrachtgevers in te vullen.
Je bent sparringpartner voor opdrachtgevers en weet de vraagstelling van de opdrachtgever goed te vertalen naar goede oplossingen, waarbij je de interesses en ontwikkeling van kandidaten niet uit het oog verliest. Hierbij zul je op basis van samenwerking met senior Financial Consultants, waarin diverse expertises – ook ten aanzien van financiële vakinhoudelijkheid – samen komen, optimaal ondersteund en gefaciliteerd worden.
Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor collega’s binnen het eigen team van Financials en draag je bij aan hun persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling. Dit doe je onder andere door met hun in gesprek te blijven en door het realiseren van de juiste mix in hun opdrachten ten aanzien van de inhoud, ambities en uitdaging die past binnen hun loopbaan. Kortom: een dynamische rol met veel verantwoordelijkheid!
Wat ga je doen:
- Onderhouden van contacten / gesprekken voeren met financials, werken aan ‘Employer visibility – Oog voor Talent en Focus op Resultaat’;
- Bezoeken van opdrachtgevers (bestaand en prospects), waarbij je een goede gesprekspartner bent die vanuit een scherpe intake komt tot adequate oplossingen;
- Realiseren / verkrijgen en invullen van Interim Finance en Werving & Selectie opdrachten o.b.v. een goede (inhoudelijke) motivatie, waarbij je het centrale aanspreekpunt hierbij bent voor alle betrokkenen;
- Continu opbouwen en uitbreiden van het netwerk van (eigen) Financials en Opdrachtgevers;
- Ondersteunen, coachen en begeleiden van Financial Consultants, zodat zij hun toegevoegde waarde optimaal kunnen laten zien gedurende hun opdracht(en) en er volop aandacht is voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling van de Financial Consultants;
- Aandragen, verzorgen en opvolgen van content ten aanzien van mailings en andere (niet-)commerciële acties;
- (mede) Opstellen en uitvoeren van het jaarplan met speerpunten als acquisitie, relatiebeheer, (commerciële) acties en recruitment;
- Proces- en kwaliteitsbewaking van de gezamenlijke dienstverlening met als doel het realiseren van een hoge tevredenheid bij zowel opdrachtgevers als Financials.
Wat zouden we graag zien:
Graag komen wij in contact met een kandidaat die toe is aan een vervolgstap in zijn / haar carrière en die zichzelf herkent in onderstaande eigenschappen op het gebied van kennis, (persoonlijke) vaardigheden, opleiding en ervaring:
- Afgeronde opleiding op hbo / universitair niveau;
- Affiniteit met Finance & Control;
- Bij voorkeur enkele jaren relevante werkervaring, opgedaan bij een zakelijke dienstverlener, in de consultancy of in het bedrijfsleven in een commerciële rol. Een achtergrond ten aanzien van Finance & Control en van daaruit naar een meer ‘brede’ rol als Business Consultant is zeker ook mogelijk;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je bent dienstverlenend, werkt accuraat en bent goed in staat om op verschillende niveaus te schakelen;
- Competenties: verbindend; initiatiefrijk, energiek, plannen en organiseren, flexibiliteit, communicatief en sociaal vaardig, klantgericht en ondernemend.
Dit mag je van ons verwachten:
Wij bieden jou de mogelijkheid om je in de volle breedte te ontwikkelen als Business Consultant, waarbij je op termijn kunt doorgroeien naar een rol met meer eindverantwoordelijkheid.
Het betreft een fulltime (32 – 40 uur) functie waarbij wij jou een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket bieden, waaronder een goed salaris (€ 3.500,- – € 5.000,- bruto per maand o.b.v. fulltime, afhankelijk van leeftijd en ervaring met verdere doorgroeimogelijkheden), premievrije pensioenregeling, uitgebreide studiefaciliteiten, mobiliteitsvergoeding en een aantrekkelijke bonusregeling (10 – 20% van bruto jaarsalaris).
Ben je enthousiast en wil je meer info:
Dan vertelt Job Hooge Venterink (06 – 51 082 111) je graag meer over deze rol. We ontvangen jouw CV graag op het volgende e-mailadres: info@robertmuntel.nl
Solliciteer direct
Vul hier je gegevens in